Time for tea

När jag är ledig njuter jag gärna av att sitta länge med min temugg och planera dagen. Jag har de senaste åren köpt lite udda muggar bara till mig själv så kan jag välja en kopp som passar humör och årstid. Några billiga och några lite dyrare. Jag gillar att omge mig med söta saker som piggar upp vardagen men oftast får jag hejda mig i mina inköp för platsen hemma är begränsad!te

One thought on “Time for tea

  1. Ja, det är inte helt lätt att veta hur man ska göra med bloggar, men jag tycker det är lättare att ha olika bloggar och dela upp det lite.

    Husvagnsliv är mysigt, men nu längtar jag efter min säng!

    Gilla

Kommentera

