Bad, lek, minigrisar och getter

Ja, med andra ord så har vi varit på Barnens gård idag. R jobbar denna veckan så jag körde dit med L och A, vi har haft en härlig dag! Dock brände jag mina ben, jag tyckte inte att det var så soligt idag men tillräckligt för att jag skulle bränna mig, ajajaj.

bg2
Våra barn är som delfiner i vattnet.

bg4
Själv satt jag i en solstol medan barnen badade, härlig semesterkänsla!

bg6
Djur går alltid hem hos våra barn, de vill alltid besöka minigrisarna, getterna, kaninerna och hästarna på Barnens gård. Idag gav två av hästarna en lektion i blommor och bin…

bg8
Det var fint väder fram till kl 16, då drog stora regnmoln in, den lilla figuren med turkosa shorts som hänger på klätterväggen är A. Vi var tämligen ensamma i parken när regnet dragit förbi, även vi drog oss hemåt tidigare än vi hade tänkt från början när det var för kallt för bad och allt var blött. Vi hade ändå varit där i 6½ timme så vi var ganska nöjda.

E har kommit hem från London, de har haft det kanonbra och Harry Potter pjäsen ”Harry Potter and the cursed child” var SÅÅÅ bra sa hon. Mycket mer berättade hon inte om just pjäsen eftersom de var på en förhandsvisning, den riktiga premiären är väl inte förrän den 31/7 så allt var väldigt hemligt. Biljetterna köpte de förra året så de har väntat länge 😉

Kommentera

