Mätt som en plätt

Idag har jag varit på 92-årskalas hemma hos min mormor och morfar,  det är mormor som fyller år idag. Morfar fyllde 98 år i maj. De bjöd på 8 sorters hembakade kakor,  dessutom hade min morbror köpt med sig tårta 🎂. Vi är en bakande familj 😊.

Nu ikväll är jag hos min pappa,  han har bjudit på 3- rätters middag så nu är jag så mätt!  Jag sitter just nu i pappas uterum och läser en bok medan han skjutsar mina äldsta tonåringar till tåget eftersom de ska jobba imorgon. Det duggregnar lite,  mysigt med ljudet mot taket.

One thought on “Mätt som en plätt

Kommentera

