Promenader

Nu har jag äntligen kommit igång med mina promenader på riktigt, jag har vant mig vid de nya inläggen och de fungerar bra. Jag går drygt en timme/dagen i genomsnitt, snart kommer jag nog att öka på helgerna om fötterna fortsätter att kännas bra utan att skadorna kommer tillbaka. Denna veckan har det varit både solsken, regn, skymning, blåst och vindstilla. På vissa ställen är träden så torra att inte bara lövträden är gula utan även barren på tallarna. Trots den ökade motionen och vanligt matintag har jag ökat 2 kg i vikt första veckan, det är alltid så för mig att jag går upp i vikt de 2-3 första veckorna. Jag förstår inte varför det är så, det är så väldigt omotiverande.

Igår var jag en sväng till grannstaden med tonårstjejerna, det tog sin stund. Ingen av oss hittad det vi letade efter men tjejerna hittade i alla fall nya träningskläder men inga skor.

Det går att klicka på bilderna.

Kommentera

