Det är varmt!

Vilken värme september bjuder på, igår hade vi 25 grader i skuggan och i solen var det över 35 grader! Helt ärligt så börjar jag tröttna på det, det blir så varmt även inomhus och jag kan gärna tänka mig att lägga undan sommarkläderna för den här säsongen.

4blogg

I onsdags hade jag min första lediga eftermiddag och då passade jag på att be om hjälp med ett foto på mig själv nere vid sjön. Jag scrappar ju inte så mycket numera men att ha tagit beslutet känns som något jag vill scrappa till min BOM (boken om mig). Klänningen jag har på mig är ny och ser ut så här, den finns på Lindex.
s0000007480850_f_w40_20160711160504

Övriga dagar har det bara  varit jobb, en kvällspromenad och sedan hushållssysslorna. Utvecklingssamtal för två av barnen har det också varit i veckan men dem tog R. Igår läste jag faktiskt en stor del av dagen, jag läste ovanligt lite på semestern så jag kände ett sug efter att läsa och det blev en gammal favoritserie nämligen Twilight. Det är lustigt men jag brukar känna ett lässug efter den serien på hösten, kanske för att det var höst första gången jag läste  den eller för att det regnar mycket på orten det utspelar sig. Jag vet inte riktigt själv. Men det är en sådan serie som jag lätt kan fastna i och sträckläsa.

 

Kommentera

