Höstrusk

Visst är det skönt att vara ledig när regnet piskar mot rutorna och veta att man inte behöver ge sig ut i ovädret utan istället kan sysselsätta sig inomhus. Jag gillar det. Dock har jag inte kunnat göra det jag vill i helgen. Jag har haft ont i ryggen ett tag och igårkväll small det till rejält och jag fick en svullnad på 15 cm. Det gjorde fruktansvärt ont igårkväll och inatt men idag har det med hjälp av Voltaren gel + tabletter känts lite bättre. Jag vet att har jag bara tagit mig upp så läker det snabbare om jag kan vara i rörelse så jag har rört mig efter förmåga här hemma. Olyckligtvis var det extra mycket tvätt att ta hand om eftersom J tömt sin båt på textilier inför vintern och L o A har tömt kojan på täcken och bäddtextilier. Vi planerar en höstövernattning i husvagnen så de bäddmadrasserna, täcken och kuddar tar jag då. Övriga familjen har varit iväg på lite olika aktiviteter idag men jag höll mig hemma. Jag har ont i ryggen men planerar att jobba som vanligt i veckan, som sagt tar jag mig bara upp så läker ryggen fortare och jag får tänka mig för i varje rörelse. Vi hade funderat på att åka till Ullared snart men det får vi hoppa över tills min rygg känns bättre. Att sitta i en bil så många timmar är inte den bästa aktiviteten.

Ha en bra vecka!

Kommentera

