Ny jacka

Det blev ingen locktång till håret, jag får köpa det någon annan gång. Istället använde jag mina födelsedagspengar till en ny jacka. La till en del pengar själv + att jag hade en rabattkod men det känns som ett bra val av födelsedagspresent att unna mig något jag vill ha men som jag inte skulle ha köpt annars för att det känns för dyrt. Locktång kommer jag att köpa ändå så småningom men den gamla får hänga med ett tag till.

Jag har fastnat för märket Desigual, det är mönster och färger som man blir glad av. Jag köper dock bara på rea eller med rabattkod eftersom jag tycker att de är lite för dyra för min ekonomi.

jacka

Kommentera

