Scrapträff

Idag har jag varit på scrapträff med två vänner, det var jultema så det passade ju mig som handen i handsken. Vi blev bjudna på glögg och pepparkaka när vi kom dit, det var julpyntat och julmusik. Jättetrevligt. Jag är på god väg med mina julkort, jag hade börjat lite här hemma och fick faktiskt mycket gjort på träffen. Känns bra! Jag fick ett presentkort av Kristina så lite rolig shopping blev det också. Jag kommer att lägga upp julkorten i scrapbloggen så småningom men väntar kanske lite ännu. Ifall du tycker det är dålig uppdatering i denna bloggen så kan jag berätta att julbloggen uppdateras några gånger i veckan nu när vi närmar oss julen. Jomen faktiskt, vare sig ni vill eller ej 😉 så är det bara fyra veckor kvar till första advent i morgon.

Det har varit en jobbig vecka, min mormor har haft en hjärtinfarkt, vårdats på hjärtintensiven och opererats. Tack och lov så är läget stabilare nu ❤

One thought on “Scrapträff

  1. Håller tummarna att din mormor blir bättre<3
    Min mormor ska fylla 89, och jag tänker varje gång jag träffar henne att kanske det är sista gången…:( Man måste göra det allra bästa av varje stund man får.

    Gilla

Kommentera

