Höstlov

Nu har även jag höstlov eller läslov som det ska  heta numera. Idag jobbade jag halvdag, sedan hade jag lite komptid. På hemvägen köpte jag lite ljung som jag planterade i utekrukorna (de som inte fått förut, behöll ju höstblommorna framför entrén). I år blev det vit ljung framför huset och rosalila i trekanten. Jag köpte även två enar som står framför entrén. Efter plantering så har jag scrappat lite och ska nog fortsätta med det. Jag har gjort klart några ATC kort men har även födelsedagskort och julkort som jag vill göra. Ikväll ska J ha LAN här hemma. E funderar på att sova i husvagnen i natt, hon brukar vara med och lana men ska upp tidigt imorgon så hon behöver sova.

Kommentera

