Jag är tillbaka

Nu är julen slut och jag återvänder till att skriva i den här bloggen istället. Just nu är jag långledig och börjar inte jobba igen förrän den 9:e januari. Jag ska göra lite tillbakablickar från året i bloggen nu när jag är ledig. Jag ska även träffa kompisar, scrappa och umgås med min familj. Idag har vi spelat sällskapsspel här hemma eller brädspel som det verkar kallas nuförtiden. Vi spelade Harry Potter TP och naturligtvis så vann E, även om vi är flera Harry Potter fans här hemma är hon mest hängiven och den som är bäst på att komma ihåg detaljer. Hon har ett otroligt minne. Vi har även varit ute och gått en runda i skogen men annars tagit det ganska lugnt idag. Förutom L som varit på ridläger. J stannade kvar i Skåne. Katterna verkar synnerligen nöjda med att vi varit hemma största delen av dagen. De följer oss och ligger och päser där vi befinner oss.

Kommentera

