Året som gått januari-mars

Här kommer början på min lilla sammanställning från året som har gått. Jag kan konstatera att det är ett år då de flesta (alla?) aktiviteter har ägt rum på loven.
Januari
a1
Vi fick äntligen uppleva några dagar med snö och riktig vinter.
a2
Jag försöker få i mig vitaminer och antioxidanter genom att göra nyttiga smoothies.
Februari
b1
Vi firar L som fyller 13 år med bl.a. semlemuffins som gjorde succé.
b2
På sportlovet åkte vi till Växjö för att köpa balklänningen till E.
Mars
c1
Våren anländer
c2
Jag åker till Växjö igen, denna gång i jobbärende.
c3
L och A går påskkärringar tillsammans med kompisar, de får orimligt mycket godis och delar därför med sig till sina syskon.
c4
När godiskorgen är tom passar Tusse på att sno den 😉
c5
På självaste påskafton åker vi till Kalmar och tittar på Dolly Style
c7
Påskdagen firar vi hemma hos min pappa
c6
Vi köper nya möbler till mitt arbetsrum, både till mina pysselsaker och till diverse förvaring.

Kommentera

