Året som gått juni

6juni
Nationaldagen firades i Brunnsparken, vi har tre barn i Ronneby Skolorkester med Drillflickorna
dsc_0094omg
E tog studenten, en härlig sista dag med klasskamrater och sedan firande med släkt och vänner.

st5
st7
st8
st11

dsc_0186omg
Skolavslutning
dsc_0038omg
Sista jobbveckan var jag helt själv på skolan, ventilationen som var inställd på full verksamhet gjorde det så kallt att jag satt med tjockstrumpor och filt på benen.
dsc_0053omg
J fyller år och firas som vanligt med jordgubbstårta
sc_0066omg
Midsommar firas hos goda vänner.
SC_0062
Jag åker med A på en dagsutflykt till Kalmar (för att prova ut ortopediska inlägg)

båt2
Jag följer med J på en segeltur.

Juni är även månaden då en av mina elever tragiskt går bort.

Kommentera

