Tanter ska inte sitta uppe hela natten

Om jag var trött efter nyårsafton är det ingenting hur jag mår idag, fortfarande lite förkyld och småfebrig satt jag ändå uppe hela natten och pratade med min lika förkylda vän. Väldigt trevligt men jag är väldigt seg nu, fast jag får ju skylla mig själv. Lite snö fick vi på förmiddagen som lyser upp så fint!
04

One thought on “Tanter ska inte sitta uppe hela natten

  1. Vad underbart att få egentid med en god vän:) Även om du känner dig seg så tror jag nog att din själ mår bra i alla fall:)
    Det enda som kan få mig att vara uppe hela natten är julfirande eller sportevenemang:)

    Gilla

Kommentera

