Hej mitt vinterland

Igår fick vi lite riktig snö, ett par cm och det är så fint! Barnen har åkt skidor, byggt snölyktor mm och jag gick en liten runda ner till sjön. Jag har fortfarande lite feber och är hängig så det blev bara en kort runda innan jag gick hem och vilade.
Kommer kanske fler foton sedan men tänkte det kunde vara lite kul att visa den här, samma som på min header fast annan årstid.
s
Katterna har varit ute i snön men de nöjde sig med en minut vardera, de är inte alls imponerade utan föredrar att ligga inne i värmen. Just nu ligger de utsträckta på golvvärmen nedanför soffan där jag sitter.

I helgen har E och jag tittat på Stolthet och fördom, serien från 1995. En mysig serie som vi sett några gånger förut. Det hör till vintern att titta på den typen av film 😉

One thought on “Hej mitt vinterland

  1. Åh vad glad jag är att du får lite snö att njuta av!
    Den serien är sååå bra!!! Och Mr Darcy är sååå manlig, hehe<3. Undrar om inte jag har den inspelad någonstans…kanske skulle titta på den igen:)

    Gilla

Kommentera

