Mulen och grå söndag

Idag har det varit mulet och grått hela dagen men inte lika dimmigt som det var igår. Jag har varit ute på en liten promenad men har mest varit hemma och ägnat mig åt hushållsarbete idag så jag har inte så mycket kul att berätta om dagen mer än att J har kommit hem efter en vecka i Finland (Uleåborg). Han har haft en superkul vecka och fått många nya vänner. Känns skönt att ha honom hemma igen, det var lite nervöst eftersom de skulle åka i minibussar som lärarna körde. Vet inte om de är så vana vid vinterväglag och att köra minibuss på detta…
Han hade med sig lite presenter hem:
22
Mumindricka till systrarna och Marianne kexchoklad till hela familjen. Visst är flaskorna söta ❤

Ikväll har jag tittat på Så ska det låta, det är verkligen sällan jag tittar på TV men jag tror jag får vänta med att läsa böcker tills jag har varit hos optikern. Jag ser knappt att läsa, måste kisa med ögonen och hålla boken i en speciell vinkel mot ögonen så det är dags. Måste ta tag i det. Måste även gå till frissan.

Nu laddar vi om inför en ny arbetsvecka, en fin vecka önskar jag er alla!

Kommentera

