Helg

Igår hälsade jag på min pappa på sjukhuset, jag åkte med min bror dit och tog tåget hem. Dock tog tågresan 1½ timme längre tid eftersom någon eller några idioter lagt betongplattor på rälsen som ett annat tåg körde in i så mitt tåg fick vänta 1 timme på en station och sedan köra i 30km/h till nästa ort. Hoppas bara att folk inte blivit skadade på tåget som kolliderade med betongen. När jag väl kom hem var det mitt i natten. E hade varit så snäll och börjat städa här hemma. Idag ska vi fixa resten + förbereda morgondagens kalas då vi har en 14-åring här imorgon så det blir lite kalas. Dock utan min pappa.

Ikväll blir det melodifestivalen, jag har fortfarande lite svårt med att kalla det för mellon, för mig är det melodifestivalen och som ni vet gillar vi att titta på det. Önskar er alla en fortsatt fin lördag, nu ska jag ta tag i tvätthögarna. Att det kan bli så mycket tvätt efter 6 personer på en vecka.

Kommentera

