Choklad är aldrig fel

Eller hur? Idag har A bakat helt själv, hon gjorde kokoskakor med hackad mörk choklad i (72% kakao). Kakorna blev väldigt saftiga och goda.25

Jag gillar även te med chokladsmak, det från apotek hjärtat verkar inte finnas längre så det är jag sparsam med det sista men yogi te Choco köpte jag nytt för inte så länge sedan. Vissa av yogiteerna är för kryddiga för min smak men detta gillar jag (köpte i hälsokostaffär).
25b

Idag håller jag annars med på med att tvätta och pyssla, nu när lovet snart är slut så springer tiden så fort! Men jag har både hunnit med en massa och vilat lite lagom så jag är jättenöjd med lovet. Det är verkligen skönt att ha den här lovveckan på vintern.

Kommentera

