Rolig post

När jag var barn hade jag många brevvänner och det kom nästan dagligen någon rolig post i brevlådan. Numera gör det ju sällan det men tack vare ATC korten så får jag väldigt spännande post emellanåt och idag fick jag 3 kuvert med väldigt fina ATC kort som jag ska byta till mig. Visst är det roligt med lite riktig post i brevlådan även om jag förstås uppskattar post på sociala medier också 🙂 Lite positivt inlägg såhär efter gårdagens skit. Både A och katt mår bättre idag men inte bra. A har varit trött och sovit en del men vi har även tittat på lite film idag.

Kommentera

