Rätt låt vann

Jomen jag tycker det, att rätt låt vann. Jag väntade in i det sista att bestämma mig, närmare bestämt tills under sändningen. Jag gav fem hjärtröster till Fjällgren och fyra till Robin,  de var mina favoriter. Robins nummer kändes proffsigt och stack ut, vågar jag skriva att jag är tacksam att favoriterna Nano eller Wiktoria inte vann, de hade bra låter men jag tror att de hade stått sig sämre i Euruvison så för första gången tror jag (?) är jag tacksam för internationella juryns val. Jag gav ett hjärta mer till Fjällgren än Robin trots att jag var lite tveksam till om jojken och svenskan skulle gå hem i Europa men så stark låt så jag kunde inte låta bli men som sagt, helt rätt att Robin vann. Lycka till i Kiev Sverige!
11

Go´natt.

One thought on “Rätt låt vann

Kommentera

