Så många mil, så många år…

Vila i frid. En man som har betytt så mycket för den svenska musikskatten och även för min familj. Tack vare en danskonsert med dem träffades mina föräldrar. Minns ni att vi var på konsert med Sven Ingvars i augusti, det visade sig att det blev deras absolut sista konsert men hans musik kommer nog aldrig att dö bort. En dag som denna passar den här melodin.

Cancer, denna hemska sjukdom… Jag har i dagarna nåtts av beskedet att ett barn i min omgivning inte heller har lång tid kvar. Jag vill inte gå in på detaljer men det gör mig så ledsen.

3 thoughts on “Så många mil, så många år…

  1. Sorgligt… När jag vikarierade på dagis innan jag blev sjukskriven var det ett barn som dog av en hjärntumör…sååååå tragiskt…och ännu mer när de knappt har haft en chans att få leva…!
    Hoppas att ni får ordning på din dotters mage<3

    Gilla

  2. Hahaha, det har jag inte tänkt på…framför allt kanske för att jag inte är en kattmänniska! Men det stämmer ju; katter brukar väl ligga på alla möjliga konstiga ställen?! Helt plötsligt ser jag på honom med ett annat perspektiv:=))))

    Gilla

Kommentera

