Veckorna går fort men helgerna ännu fortare!

Jag hann ju inte ens uppdatera bloggen i helgen som var ganska intensiv. I lördags var vi faktiskt på bio hela familjen, det är nog första gången som vi gått på bio hela familjen tillsammans sedan A föddes så det var kul att även J ville följa med. Vi tittade på Skönheten och Odjuret och den var bra, vi kommer nog att köpa den när den släpps. Innan bion var vi på Burger King, de öppnade här i stan förra veckan så det kändes nästan som ett måste att gå dit under premiärveckan. Jag åt deras vegetariska burgare men den var lite för stark för min mage men L gillade den.

Igår körde vi till grannstan, A och E behövde nya gympaskor och L behövde en ny hoodie att ha i stallet. Alla hittade vad de behövde så det var en bra shoppingrunda 🙂

Jag har inte sett några utslagna vitsippor ännu men fick denna bilden från min bror som hittat i Skåne.
unspecified

Kommentera

