Utbildningsdag

Idag har jag varit på utbildningsdag med facket, vi satt i en sal med denna fantastiska utsikten:
28

Men som ni ser så sken solen starkt så persiennerna fick rullas ner för att man skulle kunna se powerpointen. Men lunchen intogs på en restaurang vid kajkanten med havsutsikt. Jag vet att jag har skrivit det förut men det är alltför sällan jag är inne i centrum annat än när jag har ärenden till någon butik som bara finns där men jag förstår att denna världsarvsstad ofta ligger långt upp på listorna över landets vackraste städer och även hela skärgården där vi bor. Idag läste jag dock om ett annat favoritställe som  hamnat högt upp på en lista nämligen Österlen.

Nähäpp, nu ska jag gå och lägga mig. Jag har alltid svårt för de här tidsomställningarna oavsett om det är till sommartid eller vintertid. Ju längre veckan går blir jag tröttare och tröttare så nu ska jag sova.

Kommentera

