Hej igen!

Från mig har det varit tyst ett tag, delvis beror det på att vi har saknat wifi några dagar eftersom vår router gick sönder, sedan har det varit ganska fullt upp också. Imorgon är det skolavslutning för A och på fredag för L, jag kan inte fatta att sommaren är här på riktigt. Intensivt in i det sista. Själv så jobbar jag fram till midsommar. Jag ska inte skriva om allt jag har gjort sedan sist men igår var det i alla fall nationaldagsfirande. Sedan många år tillbaka har barnen uppträtt på kommunens firande i vår vackra Brunnspark och så även i år. Vissa år har de både sjungit, drillat och spelat men i år var det bara med Ungdomsorkestern och drillet som de uppträdde. En dag som bjöd på strålande solsken så föreningens försäljning av glass och korv till besökarna gick även det bra.

Imorgon är det ett år sedan E tog studenten och nästa år är det J´s tur. Ofattbart att barnen är så stora. Om tio dagar har vi två myndiga barn. För E har det varit ett sabbatsår från studierna men hon har haft fullt upp med jobb. Hon ska jobba några veckor till sedan ska  hon vara ledig ett par veckor i sommar. J börjar sitt sommarjobb så fort skolan slutar.

 

One thought on “Hej igen!

Kommentera

