Födelsedagsfirande

Igår fyllde J 18 år, tänk att vi har två myndiga barn nu. Helt otroligt!! Det har varit kalas i dagarna tre. Igår var det även vår bröllopsdag, 22 år har vi varit gifta nu. Det är också ganska otroligt.

4 dagars jobb återstår av detta läsåret sedan är det en välbehövlig semester, härligt!

Det har varit två jobbiga händelser denna veckan, riktigt otäcka. Jag har upplevt bland två av de värsta  timmarna i mitt liv och händelser som jag inte önskar någon ska behöva uppleva. Jag vill inte skriva mer om det på nätet, detta är trots allt en öppen blogg och jag vill inte skriva personligt om familjemedlemmar, men jag hade kunnat haft två familjemedlemmar färre. Ni som känner mig kommer att få veta om ni inte redan vet. Kanske dumt att nämna det överhuvudtaget i bloggen men jag kan inte sitta här och skriva att allt varit en toppenvecka med kalas och bröllopsdag och hej och hå.
18

Kalasfika, visst blev det tårta också men den köpte vi den här gången. Första gången som vi inte firar sonen med jordgubbstårta.

One thought on “Födelsedagsfirande

  1. Men fy vad hemskt! Ibland kan man verkligen undra vad det är för mening med det här livet…
    Det låter som om allt gick bra till slut? Hoppas att allt är ok med dig trots allt:)
    Kram ❤

    Gilla

Kommentera

