Semester!!

Nu har jag gjort min sista arbetsdag för läsåret och nu väntar 7 veckors semester, underbart! Ni som känner mig vet väl att för mig infaller alla år årets bästa dagar runt juletid men dagen jag går på sommarsemester kommer nära efter. I år väntar först några fullplanerade hektiska dagar, midsommar imorgon ju och vi ska ha gäster men sedan ska jag bara njuta och koppla av innan det är dags att flyga till London och Eastbourne. För 30 år sedan var jag på språkresa i Eastbourne och nu åker jag dit tillsammans med min vän som jag var där med. Det ska bli så roligt!! Några dagar i London har vi också planerat in. Det är första gången jag åker på semester utan min familj, man och barn stannar hemma och passar huset och katterna.

22

22b

Hoppfulla nyheter från jobbmailen:
http://specialpedagogik.se/behovet-av-tva-utbildningar-ifragasatts/

Hoppas det går igenom för visst är det orimligt att jag och många andra räknas som obehöriga för att vår utbildning är nyare än de som har läst exakt samma några år tidigare.

One thought on “Semester!!

Kommentera

