Eastbourne

Jag har det jättebra här i Eastbourne, det var exakt 30 år sedan vi var här på språkresa och det är verkligen både roligt och nostalgiskt att vara tillbaka. Vädret är vackert och vi njuter av att leta upp våra gamla favoritställen. Vi tillbringade mycket tid vid strandpromenaden och piren. Igår blev jag anfallen av en trut (stor fiskmås) som snodde min kvällsmat. En hel sandwich. Den flög först in i mitt bakhuvud så jag hann inte fatta vad som hände förrän jag såg den flyga iväg med min mat.

08.jpg

Vädret är vackert även i dag!

 

One thought on “Eastbourne

Kommentera

