Fixat lite ärenden idag

Idag har jag varit hos frissan, när jag bokade tiden låg hela semestern framför mig och det kändes som en evighet dit men nu är vi här och mina slitna sommartoppar behövde klippas bort… Jag passade på att fixa en del ärenden när jag ändå var nere på stan, vi har ju inte mer än 2 km dit och vi kör igenom allt som oftast men det är sällan jag/vi faktiskt kliver ut bilen där och går i stan. Jag har även gått igenom med A och L vad de behöver inför skolstarten men jag tror att vi kör till K-👑 när jag har fått nästa lön och köper allt samtidigt. Sedan har jag förstås tvättat idag men det är ju inte så roligt att berätta om.

Nu är det fredag, den sista semesterfredagen för i år men jag har verkligen njutit av hela min semester. Nu känns det att det är sista nedräkningen med alla förberedelser.

Kommentera

